onsdag 28 september 2016

Känner mig skyldig

Umi är på utedagiset, Ava sover och jag kollar på TV. Mitt på dagen! Aaaah, så sabla skönt men ack vad skyldig jag känner mig. Borde ju absolut inte göra det men det tar väl en stund att vänja sig. Hade egentligen tänkt vara med Umi ännu idag eftersom det endast är den andra dagen men sedan hade Ava 39C feber i natt så beslöt att det inte var värt för oss att stanna där. På vägen dit förklarade jag att Ava och jag skulle gå och när stunden var kommen ropade Umi glatt Umi leka barn, äta banan, sjunga, leka annat, äta bröd, seeeeen mamma komma, byyeeeeee, så ja det var ju verkligen odramatiskt. Han ville nästan att jag sku gå. Härligt!! Hoppas ivern att gå dit håller i.

Avas feber då? Ja, säg nu sen! Hon har absolut inga andra symptom. Inte snuva, inte hosta, ingenting annat än feber så jag misstänker att det beror på tänder. Hoppas hon snart mår prima.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar