torsdag 26 maj 2016

Nu har jag nog blivit vuxen

Har aldrig haft stort omtyckte för koriander. Eller ja, inte tyckt jätte illa om det men inte heller diggat så att jag sku ha köpte det hem och använt det i matlagningen. I små doser har jag tyckt att det varit alright. Idag lagade min kompis Kia en vietnamesiskt inspirerad sallad med massa färsk koriander, ingefära, chili, vinegär, kål, blomkål osv och redan när jag kände doften av den uppskurna koriandern tyckte jag att det doftade himelsk och det var ju bara för gott. Tycker att det ger fler vuxenpoäng än mycket annat, det att man börjar tycka om nya smaker. Ser redan fram emot nästa måltid med koriander.

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ gửi hàng đi Úc, mua hộ vòng tay pandora úc ship về Việt Nam uy tín và dịch vụ vận chuyển hàng đi campuchia uy tín và kinh nghiệm cách order taobao về VN giá rẻ.

    SvaraRadera