torsdag 17 mars 2016

Landat

Känns som att vi, mentalt också, landat. Vi har kommit hem. Kaos med en massa lådor och en trädgård i vilken man kunde pyssla hundratals timmar i, men samtidigt känner jag mig bara så rofull. Här kommer vi att trivas. Saknar dock att inte kunna bjuda hem alla vänner och familj och visa hur vi har det. Visst håller jag på att få nya vänner, och det känns super, men ännu känner jag ingen på riktigt. Som tur kommer mamma och pappa om två veckor och i maj kommer en från min mamma/babygrupp med familj. Hon skall på en konferens så familjen får följa med. Blir så himla kul.

På lördagen skall vi träffa en massa svenskar med familjer, som jag "träffat" via FB. Första gången vi träffas så där in the real life. Ena familjens son fyller 5 idag och Umi fyller 2 år imorgon, så det blir lekpark/kalas träff. Blir super roligt!

Nu sover barnen så skall gå igenom några lådor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar