tisdag 1 december 2015

Hårar som en golden retriver

Alltså gud vad det lossar hår från mitt huvud. Har inte speciellt tjockt hår från första början så känns ju lite bedrövligt att ta bort en hel klump hår från borsten varenda dag. När jag amma Umi så lossnade också en massa hår men sakta med säkert började det växa ut nytt hår. Det såg väldigt lustigt ut för det växte två stora strottar vid hårlinjen, som två horn på varsin sida av pannan. Det stod rakt upp och helt omöjligt att frisera. Jag har ofta håret fast (lättast med långt hår och barn) så folk kommentera faktiskt mina tofsar för det såg ju för löjligt ut. Va roligt det ser ut! var ofta spontana kommentarer. Haha! Så i väntan på nya horn så ser jag med missnöjde hur håret tunnas ut.

3 kommentarer:

  1. Jag har också dessa omtalade horn för tillfället - supersnygga alltså ;)

    SvaraRadera
  2. Joo mitt hår lever sitt eget liv o jag är inte med liksom. Helt skumt! Tappar hår så tusan o får nytt men inte i samma takt som jag tappar!

    SvaraRadera