måndag 23 november 2015

Lite disträ kanske..

Alltså huhu, vad jag varit disträ idag. Körde in till stan, hade tandläkartid, parkerade bilen i parkeringshus och åkte upp med hissen. Då märkte jag att jag glömt telefonen i bilen, åkte ner, till två olika våningar men hittade inte bilen. Jag kom ju precis från den men kunde alltså inte hitta den. Inte alls likt mig, har dessutom urbra lokalsinne. Beslöt att låta det vara för måste gå iväg för att hinna. Efter tandläkaren hittade jag dock bilen på första försöket, hehe. Medan jag körde hem tänkte jag att jag ska tanka. Medan jag grubbla om jag borde tanka full tank eller för c.60 e så inser jag att jag susar förbi bensinstationen. Oh well. Plötsligt inser jag att jag också kört förbi var vi bor! Nämen alltså va? Jag missade helt enkelt vår gård. Bäst att inte göra några stora beslut idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar