tisdag 17 november 2015

DIY Julkransar

Ja ni hörde rätt, jag har pyssla ihop en julkrans och är så in i vassens stolt. Nej jag satt inte hemma och fick plötsligt idén att fixa en julkrans utan det fixas en julbasar där Umi går i parken och igår kväll var det kransbindning. Kvällen innan gick jag runt i skogen i mörkret med trädgårdshandskar och sekatör och klippte lämpliga grankvistar. Kände mig som värsta skurken trots att ingen säkert bryr sig det minsta. Hur som helst så blev den inte alls så tokig, rätt snygg faktiskt, emot alla odds. Jag är inte så duktig på att pyssla fast jag egentligen tycker det är roligt. Trevligt var det också.

Bilderna tagna av de andra deltagrna, och den fina dekorerade kransen är inte den jag gjorde. Jag hade tänkt ta en bild men gick sen hem i all hast när Ava började bli hungrig, så jag glömde helt enkelt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar