torsdag 17 september 2015

Party girl har börjat tröttna

Ava aka Party Girl har börjat sova riktigt bra, och ja nu får jag säkert äta upp mina ord för garanterat kommer hon att sova som en kratta när jag skrivit detta. Men hon somnar för natten ibland vid 20.30 och ibland kl.22 men äter oftast inte innan kl.02 eller som inatt kl.04. På morgonkvisten äter hon dock oftare men första sömnen kan vara upp till 5-6 timmar vilket ju är jätte fint. I natt sov hon från kl. 22.30-04 och åt på 10 min och somnade genast om och sov till 06, när hon ville äta igen. Sen bökade hon på i sängen fram till 07 när hon somnade om. Fast hon sku äta flera gånger, vilket hon gör vissa nätter, så somnar hon genast om, vilket ju är härligt. Har inte suttit uppe i flera timmar mitt i natten som i början. Bravo Ava!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar