måndag 10 augusti 2015

Wake up!

Imorse var jag astrött. Ava vakade mellan 02-04 och vaknade sen igen lite över 06. Umi vakna kl 07 och sen var det bara att inse att det är full rulle på. Istället för att kasta mig på soffan framför TVn som en zombie så sväpte jag en kopp kaffe och drog på mig ett par leggings och en t-skjorta och gick ut och promenera med hunden. Jag riktigt kände hur kroppen kom i liv. Fast mitt i sumpmarken så känner jag en kall klump glida ner längs med låret. Vågar jag ens titta vad det är? Hah, det var mina hemnycklar som jag stoppat in vid midjan av mina leggings eftersom jag inte hade några fickor. Puh, ett par sekunder hann jag tänka på ödlan som jag hittat i mina jeans i Gabon  och på tusenfotingen som fanns i byxorna i Cambodja. Efter en dusch, en till kopp kaffe och en smörgås känner jag mig nästan pigg. Nu ska vi hela högen till butiken, sen städa och ännu träffa vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar