måndag 10 augusti 2015

Klarade det med äran i behåll - ute med båda barnen, ensam!

Idag gick jag ut och träffade vänner med båda barnen, utan F. Spännande. OK förutsättningarna var ganska goda, vi träffades i en lekpark, 4 vänner som alla hade med sig sina barn. Kunde ju anta att Umi hålls underhållen och att Ava sover. Och ja så gick det ju, fast Ava var uppe i famnen en sväng innan hon somnade om igen. Lekpaken hade dock ingen skugga så det blev rätt hett och svettigt. Det goda med att vara 4 stycken vänner var att man alltid kunde prata med någon medan en annan sprang efter sitt barn eller löste en konflikt. Trots att det säkert är nu som det är lättast att gå med båda, eftersom Ava sover mesta delen av dagen, så kände jag mig ändå stolt att jag klarade det med äran i behåll. Ja, just nu sku jag inte gå på någon fine dining med båda, ensam, så lekparken kändes som en utmärkt första utmaning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar