tisdag 7 juli 2015

Tredagarsfebern - update

Igår kväll skippade Umi igen middagen, så han fick gå i badet och somnade som en sten efter en flaska välling. Han har ätit betydligt sämre de senaste dagarna men det gör man ju själv när man inte är i top form. Jag vaknade vid 02.30 att han sjöng något otroligt högt, inte nattsången som han sakta brukar gnola på utan riktigt sådär med hög röst "tataaadaattaaaa dolly dolly tattaaaaaa" och han skratta riktigt hjärtligt. Jag stoppade tutten (nappen) i munnen på honom, placerade om täcket och det verkade som om han somnat om, men 10 minuter senare fortsatt han sjunga. Han var lite varm men inte sådär kokhet febrig som nätterna innan. Han somnade först om vid 04.30 i takt med Fs snarkningar. Snark. Jag lär har babblat ordentlig i sömnen efter det, så vi har haft grym action här, Umi sjöng, F snarkade och jag babblade. Umi har fortsatt att må rätt bra idag trots att hans aptit inte varit som vanligt, men i allafall har febern hållits borta. Min syster besökte stugan idag med ett gäng spanjorer och mexikaner så det har varit full fart hela dagen med grillning och underhållning. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar